Friday, August 12, 2011

Tired

Why did I feel so tired today? hmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Anw, had a nice chat with twh last night, talking abt proposal daisakusen. haha, if we can make changes to our past, what would we change? Interesting topic;)

Somehow, I feel that something's missing in my life, and I can't bring myself to be genuinely happy, but I don't know what it is, sigh... God, please show me the way, help me to find joy in You alone.
I may appear to be a joker, someone who's always filled with laughter and happiness, but who knows if i'm truly happy or not, thats the irony about jokers, they may not be happy themselves. I don't think anyone here in Sydney can crack me up like Pak (I know I've said this quite a few times, oh well).

人 群中 哭著 我只想变成透明的颜色  
我再也不会梦 或痛 或心动了  
我已经决定了 我已经决定了  
我 静静 忍著 紧紧把昨天在拳心握著  
而回忆越是甜 就是 越伤人了  
越是在 手心留下 密密麻麻 深深浅浅 的刀割  
我不是真正的快乐 我的笑只是我穿的保护色  
我决定不恨了 也决定不爱了  
把我的灵魂关在永远锁上的躯壳  
这 世界 笑了 於是我合群的一起笑了  
当生存是规则 不是 我的选择  
於是我 含著眼泪 飘飘荡荡 跌跌撞撞 的走著  
我不是真正的快乐 我的笑只是我穿的保护色  
我决定不恨了 也决定不爱了  
把我的灵魂关在永远锁上的躯壳  
我不是真正的快乐 我的伤从不肯完全的愈合  
我站在你左侧 却像隔著银河  
难道就真的抱著遗憾一直到老了 然后才后悔著  
我值得真正的快乐 我应该脱下我穿的保护色  
为什麼失去了 还要被惩罚呢  
能不能就让 悲伤全部 结束在此刻 重新开始活著

0 Comments:

Post a Comment

<< Home